![]() |
Urząd Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork |
![]() |
Telefon: +48 55 647 28 07 |
![]() |
Fax: +48 55 647 28 07 wew. 10 |
![]() |
E-mail: sekretariat@gmina.malbork.pl |
W celu skontaktowania się z nami zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznego.
Urząd czynny:
od poniedziałku do piątku
w godzinach 7.00 - 15.00
INFORMACJA
Z uwagi na obowiązek stosowania od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) (dalej: Rozporządzenie RODO), aktualne będą poniższe zasady związane z przetwarzaniem udostępnionych dla Urzędu Gminy w Malborku, ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork, - Pani/Pana danych osobowych :
osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
prawo dostępu do swoich danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia RODO;
prawo do sprostowania swoich danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia RODO;
prawo do usunięcia swoich danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia RODO;
prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia RODO;
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych na podstawie art. 21 Rozporządzenia RODO;
prawo do przenoszenia swoich danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia RODO.
upoważnionym z mocy prawa podmiotom;
dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu utrzymania ciągłości oraz poprawności działania systemów;
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską, w celu dostarczenia korespondencji;
podmiotom z którymi współpracuje Administrator w zakresie obsługi interesantów (m.in.: tłumacz przysięgły).