Marta Zielińska
pokój nr 9
tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2009
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadania:
- opracowywanie i umieszczanie materiałów w biuletynie informacji publicznej,
- prowadzenie zadań w zakresie realizacji ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,
- prowadzenie ewidencji gospodarstw agroturystycznych na terenie gminy Malbork,
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej na terenie gminy Malbork,
- prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowywaniem kosztów kształcenia młodocianych,
- okresowa analiza stanu bhp,
- stwierdzanie zagrożeń zawodowych,
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
- zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
- przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń, instrukcji dotyczących bhp,
- rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
- udział w dochodzeniach powypadkowych, 13/współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy.