Marta Zielińska

pokój nr 9

tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2009

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zadania:

  1. opracowywanie i umieszczanie materiałów w biuletynie informacji publicznej,
  2. prowadzenie zadań w zakresie realizacji ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie,
  3. prowadzenie ewidencji gospodarstw agroturystycznych na terenie gminy Malbork,
  4. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej na terenie gminy Malbork,
  5. prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowywaniem kosztów kształcenia młodocianych,
  6. okresowa analiza stanu bhp,
  7. stwierdzanie zagrożeń zawodowych,
  8. przeprowadzanie kontroli warunków pracy,
  9. zgłaszanie wniosków dotyczących poprawy stanu bhp,
  10. przygotowywanie projektów wewnętrznych zarządzeń, instrukcji dotyczących bhp,
  11. rejestracja, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, chorób zawodowych oraz wyników badań środowiska pracy,
  12. udział w dochodzeniach powypadkowych, 13/współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy.