Joanna Werkowska,
pokój nr 14
tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2016
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Sielezin
pokój nr 14
tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2018
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadania:
- opracowanie projektów uchwał organizujących system gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Malbork,
- przygotowanie postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zadania publicznego polegającego na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
- kontrola i nadzorowanie systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie gminy, w tym:
- realizacji zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości,
- wykonywania obowiązków w zakresie gospodarki odpadami przez właścicieli nieruchomości,
- funkcjonowania punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK)
- osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania
- weryfikacja danych zawartych deklaracjach składnych przez właścicieli nieruchomości,
- przygotowanie oraz prowadzenie postępowań w sprawach z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi,
- utworzenie i aktualizacja ewidencji nieruchomości wymaganej do obsługi systemu gospodarki odpadami,
- prowadzenie działalności informacyjnej i edukacyjnej dotyczącej prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi oraz udostępnianie na stronie internetowej miasta informacji wskazanych w ustawie
- dokonywanie corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji możliwości technicznych i organizacyjnych gminy w zakresie gospodarowania odpadami
- prowadzenie rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz weryfikacja danych zawartych w sprawozdanych kwartalnych podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, składnych na podstawie ustawy o utrzymania czystości i porządku w gminach,
- przygotowanie rocznych sprawozdań z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami,
- księgowanie wpłat opłat za odpady komunalne,
- wydawanie postanowień i upomnień dotyczących opłat za odpady komunalne,
- miesięczne uzgadnianie wpływów,
- uzgadnianie dochodów w celu sporządzenia sprawozdań finansowych.