Dorota Wysocka
pokój nr 1
tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2001
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zadania:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
- prowadzenie ewidencji korespondencji,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
- przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Z-cę Wójta,
- prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 6/ nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
- prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
- przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem i Z-cą Wójta, bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy
- zaopatrywanie Urzędu w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym materiały biurowe i kancelaryjne,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
- prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,