Dorota Wysocka

pokój nr 1

tel.: 55/ 647 28 07 wew. 2001

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Zadania:

  1. przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu,
  2. prowadzenie ewidencji korespondencji,
  3. prowadzenie centralnego rejestru skarg, wniosków i listów wpływających do Urzędu,
  4. przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Wójta i Z-cę Wójta,
  5. prenumerata czasopism i dzienników urzędowych, 6/ nadzór nad przechowywaniem pieczęci urzędowych,
  6. prowadzenie archiwum zakładowego i przekazywanie akt do archiwum państwowego,
  7. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Wójtem i Z-cą Wójta, bądź kierowanie ich do właściwych stanowisk pracy
  8. zaopatrywanie  Urzędu  w niezbędny  sprzęt  i  wyposażenie,  w tym  materiały biurowe  i kancelaryjne,
  9. prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych,
  10. prowadzenie gospodarki drukami i formularzami,